12 Haziran 2014 Perşembe

La Roche Posay Effaclar Duo 

Açıkçası la roche posay effaclar duo'yu araştırmalarım sonucu alabildim ve acayip sevdiğim internet eczanesi dermoeczanem den aldığımda yanında gönderdikleri minikleride görüyorsunuz ve testerleri kullanıp  büyük boyunu alıp almamak gerçekten alışverişlerimde bana çok yardım ediyor  :)
kargom geldi ve hemen kullanmaya başladım iki günde etkileri oldu ama istediğim etkiyi tam görmem için biraz zamana ihtiyacım olduğunu biliyorum :)


vaad ettikleri:     Kımızı ve kahverengi akne lekeleri 

karşıtı etkinlik. Procerad, seramid içeriği ile kırmızı ya da 

kahverengi iz bırakan akne lekelerini engellemeye 

yardımcı olur.




kullanımdan ;
    24 saat sonra : Cilt bozukluklarının kırmızılığı gözle                                          görülür oranda azalır.
  8 gün sonra :Cilt bozukluklarının görünümünü önemli ölçüde azalır.
  4 hafta sonra :
Tıkalı gözenekler açılmış, cilt dokusu                            temizlenmiş görünür. Parlak ve yağlı cilt                            bölgeleri düzenlenmiş görünür.

kullanım talimatlarına uyuyorum ve  bir kaç blog yazan arkadaşlarımın tecrübelerine göre bolca sürmeden kulLanıyorum ki sivilceleri artırmamak için :)
ve vaadlerine ulaşacak kadar kullanmadım . 

Söylemeden geçmek istemedim
 söz konusu olan herhangi bir kremi, ilacı kullanırken iyileştirmek için düzenli kullanım  ve gerekli miktar da kullanım önemli fazla kullanınca hiç bir işe yaramaz aksine zarar verebiliyor  :) 

bende düzenli kullanım sonucu aşağıya belirtecem görüşlerimi . İmkanınız olursa küçük boyunu  denemeden almamaya özen gösterin :)

HOŞÇAKALIN :))))

2 yorum :

  1. Bu marka iyidir düzenli kullandığın sürece :) bu arada blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tatlim duzenli kullandim gayette basarili bir urun oldu sadece sivilce uzerine koymam yeterli geldi bende hemen takibe aldim seni 😊🤗

    YanıtlaSil