17 Mayıs 2014 Cumartesi


Vichy Normaderm Hyaluspot 


     VİCHY normaderm hyaluspot sivilceleri hedefe alan hızlı etkili bakım yapan bir jel . uzun bir yazı olacak sanırım uyarmadı demeyin :)
    
Araştırdım ve uzun araştırmalarımın ardından akşamın bir saati aklıma düştü  internet eczacılığı olan eczanemizde  güvenilir sitelerden birtanesi ama ne yazık ki bazı gözümden düşen yanları da oldu olmadı değil sorular sorduğumda cevap almamak benim için eksi bir not neyse ki ürünümü güzel şekilde elime aldım eksiksiz ve tarihi geçmemiş olarak buda artı bir puan :) eksiyi unutturdu bana yine sipariş verir miyim tabikide evet :D neyse ürüne gelelim çok uzattım özür dilerim 

15 ml.lik süper bir kabın içerisinde metal başlığı var herzaman buz gibi beklemede :) jeli uygularken metal bölge buz gibi yapıyor dokunduğu bölgeyi  bir puan :D

1.   hyaluronik asit ile zengileştirilmiş formulü cilt yüzeyindegörünmez ve koruyucu bir film tabaka oluşturur.
    2.   sivilcelere neden olan etkenlere karşı geliştirilmiş teknoloji (salisilik asit+ LHA) hızlı şekilde sivilce ve iz görünümü azalır .

HASSAS CİLTLERDE dermatolojik   kontrol altında test edilmiştir. Hipoalerjeniktir .vichy termal suyu içerir. temiz ve ferahlatıcıjel dokusuna sahiptir.



uygulaması: gece ve gündüz , metal uygulama başlığı ile sivilce üzerine doğrudan uygulanmalıdır. göz temasından kaçının 15 ml .


küçük durduğuna bakmayın :) kendisi küçük ama hem bereketli hem de etkili . tabi bazı olumsuz etkileri oldu bende olmadı değil her güzelliğin bir kusuru mutlaka olur .
tabi güzelliği bulunca da kusurları görmezden gelmek de bizlerin işi (:
gelelim benim görüşlerime sivilce çıktığında koyuyorum sabah akşam  2 gün sabah akşam uyguluyorum üstü parlak bir yüzey haline geliyor ve ilk sürdüğümde hafif hafif kaşınıyor ve sivilcenin olduğu bölgeyi hafif şekilde yakıyor ellememek gerekli olduğu için dayanıyorum ve biraz durunca geçiyor kendiliğinden sabah uyandığımda yıkasam da jeli sürdüğüm bölge parlak kalabiliyor :) kendi kendini soyduğunda sivilceyide alıp götürüyor  büyümeden iyileştiriyor yani . Deri altı sivilceler de zaman bir iki gün artsa da iyileştiriyor bazende küçükleri yok etmezken deri altında olanı bir günde yok edebiliyor.yok etmesi güzel ama benim cildimde farklı bi olay var herkeste olur mu bu bilmiyorum jeli uyguladığım nokta dökülüyor kuruyor o bölge bazende deriyi koyulaştırıyor .ilk kullandığımda cildim kurumuştu baya ve koyulaşmıştı korktum ama neyse ki ciltte leke kalmadan geçiyor  çok şükür  demek ki tedavi süreci böyleymiş dedim ve üstünde durmadım bilemedim artık  :):)  hııı birde bölge kuruduğunda da  ara veriyorum sudocream daha önceleri  anlatmıştım sudocream mucizemi bu ürünü uyguluyorum  vede iyileşiyor. ama eskiden olan küçük lekelere iyi gelmiyormuş  gelenler olmuştur belki bilmiyorum kısacası sivilcelerden kurtarıyor beni  düzenli uyguladığımda(: bu demek olmuyor ki sizde kullanın sizlerinde geçecek doktorunuza sormadan kullanmayın yinede siz :) ben tekrar alırmıyım daha iyisini buluncaya kadar evet :)):)) 
sizlerinde yorumunu bekliyorum kızlar sormak istediklerinizi sorabilirsiniz 
sivilcesiz pürüzsüz bir cilt dileğiyle.. 


okuduğunuz için ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM


HOŞÇAKALINN.. 



2 yorum :

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve hemen izlemeye aldım. Ben de bloguma beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.. Çok teşekkür ederim yorumunuz için . Yorumlar gerçekten çok değerli oluyor :) bende blogunuzu takibe alıyorum hemen yorumlarla görüşmek üzere :):)

    YanıtlaSil