1 Mayıs 2014 Perşembe

BENRİ Kare Makyaj Pamuğu

                      Merhabalar blog yazmaya başlayim dedim ama günlük yazamıyorum ne yazık ki   en azından fırsat buldukça bişeler paylaşmaya çalışacam oda bu saate denk geldi   J Gratisin ünlü Benri kare pamuğunu eminim duymayan kalmamıştır .



 Ben her pamuğun kullanılmasından yana değilim sizlerde öylesinizdir belki,  pinpirikli bi yapım var psikolojik olarak olsa gerek alerji olacakmışım gibi geliyor J Neyse ki benriyle tanıştık .
  Pakette  80  adet var. Aslında bereketli kullan kullan bitmez yapısı olsada her alışımda 3 paket ,
birden alıyorum J


Görüldüğü gibi ince bi yapısı var yumuşak bi dokusu ve hemen ayrılıp parçalanan bi yapısı yok J bu özelliği sayesinde çok güzelde oje çıkarabiliyorum tırnaklarıma yapışmıyor oje sürerken rahatsız eden pamuk kalıntıları oje sürmemi zor duruma getirmiyor J 3 paket birden almamın sebebi her yerde kullanmamdan kaynaklanıyor kendime güvenemiyorum :) fiyatıda gayet uygun ortalama 4.00 Tl gibi  ama indirimden yararlanabilirsiniz denemeyen varsa hala mutlaka deneyin vede sizler makyaj  temizlerken hangi yardımcılardan yararlanıyorsunuz :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder