5 Mayıs 2014 Pazartesi


Merhabalarrrr...

bugün biten  bi kaç yenilenmesi gereken kozmetik eşyam için watsons yolunu tuttum :) 


onlardan bi kaç kareyi sizinle paylaşmak istedim ..
dalin vazgeçilmez makyaj temizleyicim arasına girdi iyikide girmiş blog yazan bir arkadaştan görmüştüm şimdi hatırlayamadım ama gerçekten çok teşekkür ediyorum kendisine iyikide paylaşmış .

göz makyajımdan sonra gözlerimi temizliyorum ve dalinle yıkadığımda gözlerimin gerçekten hassas bir şekilde tertemiz hale getiriyor ve cildimi hiç tahriş etmiyor temizleme jelim kalmadığı zamanlarda ya da yüz yıkama jelim dalin imdadıma yetişiyor :)
cildimi dalinle yıkadığımda hiç bir kızarma tahriş vs. sorunla larşılaşmıyorum o yüzdende bitmeden ikincisini stokluyorum :)



roket maskara severek kullandığım tombul maskaram bilmiyorum ben olumlu sonuç aldım tabi memnun kalmayanlar da var yok değil , benim düşünceme gelecek olursak  memnun kaldım kirpiklerimi dökmüyor sürüş tarzına bağlıda kirpikleri gayet güzel gösteriyor tabi daha iyisini bulursam ya da öneren olursa denemem bırakamam demiyorum :D


rexona sabunlu deodorant  normalde hiç terciğim sabunlu olmadı bi arkadaşım çok memnunum dene dediği için onun sözüne güvenerek hadi bir alıp deneyim dedim umarım güzeldir koltuk altımda herhangi bir problemle karşılaşmak istemem çünkü :)

 palmolive duş jeli bittikçe banyodan eksik etmediğim vücut jelim :)kendisinin kokusu fazla yok , parfümlüler kadar yani :)
ama cildi onarmada gayet başarılı bir thermal spa cildi yenileyici özelliğinin olduğunu kendisi vaad etmiş denedim ve onayladım :D cilt sorunlarında duş esnasında  bi güzel kabak lifiyle keselediğinizde süper sonuçlar alıyorsunuz  cildi tahriş etmemek şartıyla   kabak lifini biliyorsunuzdur ayrı bir yazımda onunlada ilgili deneyimlerimi payşacam inşallah ..

bu kolonya açıkçası raflarda minik minik duran sevimli kolonyalar çok görünmeselerde gördüğümde bırakamadığım ürünler:)
çok ferah bir kokusu var zamanım fazla olmadığı için diğerlerini koklayamadım çok fazla çeşidi var en kısa zamanda diğerlerini de denemek istiyorum açıkçası . Bu tür ürünler çantamda hep vardır ve de olmalı :)


buda ayrı bi minik selin kolonya:) buda mutfak ferahlığı olarak satılıyor ,mutfak temizliği sonrası sarımsak,balık gibi ağır kokusu olan durumlar sonrası kullanılırmış tabi olmadan da kullanılır en azından ben kullandım çok hoş kokuya sahip dediğim gibi bu tür ürünleri hep severim :)









HOŞÇAKALIN :):)









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder