3 Mayıs 2014 Cumartesi

         
         AVENE TERMAL SU 

      Termal su  hayatımızda mutlaka olması gereken bir ürün. En azından benim artık vazgeçilmez ürünler  sayfasında yer alıyor.

     Avene termal suyu hayatıma iyiki almışım diyenlerdenim şu zamana kadarda , kötü bir ürün bu diyeni duymadım :)



elimdeki ürün bitmişti ama yenisi gelene kadar duramadım paylaşmak istedim sizlerle  .. 



boyutları isteğinize göre seçebiliyorsunuz 50 ml,150 ml,300ml olarak ilk kez denicekseniz 50 ml almanız en iyisi :) 

         ürün sprey şeklinde yüzünüze püskürtüryorsunuz buda hijyenik açıdan çok güzel tabi    








gelelim ürünün vazgeçilmez oluşuna ;  bir ferahlığın sarması en önemli özelliklerinden birisi 


yüze rahatlıkla uygulanıyor benim cildim hassas olduğu için en ufak bir yıkamada bile kızarabiliyor vede sivilce çıktığı zaman cildin onarıma ihtiyacı oluyor o an bol miktarda kullanıyorum   püskürtüldüğü içinde cilde dokunup ayrı bi tahrişe sebep vermiyorsun  ferahlık vermesi benden artı puan alıyor ..







deneyip onayladıklarım ve
vaad ettiği yararlarına gelecek olursak ..
ferahlık vereceği ,
ciltte koruma bariyerleri oluşturma,
ciltte kızarıklık,
ciltteki  tahrişlere,
güneş çarpması sonrasında ,(malum yaz sıcakları Çukurova bölgesini sarıyor bu sırada mutlaka çantada taşınması gereken nadir ürünlerden bitanesi  :)   
gözlere bile korkusuzca kullanılabiliyorsunuz ,




bebeklerde oluşan tahriş ve kızarıklar da,
makyaj temizliği sonrası,
traş sonrası ,epilasyon ,ağda sonrası 
olumlu sonuçlar vaad eden bir ürün ve denenmiştir denemenizde fayda var  
kullanmadan önce buzluğa koyduğunuzda ki sonucu daha etkili oluyor :)


benim için uygun mu ?sorusuna site şu cevabı veriyor ..
''Termal su spreyi,hassas ,düşük toleranslı,alerjik ve tahrişli ciltler için özel olarak üretilmiştir.''
fiyatıda oldukça uygun herkesin çantasında olmalı 
150 ml ürünü eczanemizden.com 'dan 25.90 tl ye almıştım ürünüm elime gelirken hiç bir sorunla karşılaşmadım 
ferahlık isteyenlere önerilir bakalım sizde beğenecekmisiniz :) 
Sizlerinde ferahlatıcı  termal su önerilerini bekliyorum 


HOŞÇAKALIN ..





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder