28 Mayıs 2014 Çarşamba




THE BALM:MARY-LOU MANİZER AYDINLATICI

MERHABALAR...
 The balm ürünlerini merak ederek bi şekilde başladım kullanmaya ve onlardan bi tanesi olan aydınlatıcısı. Bende the balm ürünü alırken genellikle indirimi bekleyenlerdenim :)


görünüşleri fazlasıyla albenili :)  yani bende açıkçası merak uyandırıyordu  sadece  Gratis mağazalarında satılıyor . Gratise gittiğimde indirimden faydalanmak da zor baya bi rağbet görüyor bu sebeblede istediğin üründen kalmayabiliyor indirimi duyunca zaman kaybetmemek gerekli :D


nese bu ürün gerçekten güzel çok amaçlı kullanılabilmeside en güzel yanı . Göz farı olarak kullanılabilen bi aydınlatıcı
gündüz aşağıdaki gibi duruyor tabi fırça ile dağıtılarak kullanılınca daha bir hoş oluyor doğal simler sadece canlı görünüm sağlıyor :)
 dağıtılarak kullanılması bi tavsiye


buda flaş ortamında çekilmiş bi foto. oldukça aydınlık görünüyor far olarak gözleri çok güzel gösteriyor ama genellikle yüz hatlarını ortaya çıkarmada kullanıyorum ben vede oldukça başarılı . 


fiyati indirimden aldığımda 25 Tl. ye gelmişti oldukça uygun bir indirim (: 
olumsuz bir yanını söylemek istiyorum makyaj bazı kullanmadığında uçuyor ve ilk sürdüğünüz etki olmayabiliyor bende bunu değişik bir baz uygulamadan kendi bulduğum bi formulü paylaşmadan edemedim :) bb kremimle the balm mary-lou ürününü karıştırıp yüzüme  uyguluyorum kremsi parlatıcı olarakda uyguluyabiliyorum  kalıcılığı daha da artıyor aklınızda bulunsun istedim :)))

canlı ve güzel görünüm diliyorum :)
yorumlarınızın önemli olduğunu unutmayın 



HOŞÇAKALIN..




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder