2 Mayıs 2014 Cuma

            **
                 çam terebentin esansı 
    
         Yaklaşık 3 yıl önce kuaförüm sayesinde tanıştım bu mucize yağ ile ve de iyiki tanışmışızzz:) Saçlarıma ayrı bi maske uygulamayı sevmiyorum üşeniyorum çünkü , bu konuda tam benlik bi uygulama olarak imdadıma yetişti .  


oldukça basit ve faydalı bir uygulama biz ailece kullanıyoruz. Tüm arkadaşlarımada tavsiye ediyorum ve kullanan herkes oldukça olumlu yorumluyor buda beni çok mutlu ediyor tabi . :)

KULLANIMI : Çam terebentin yağından şampuanızın büyüklüğüne göre 4 -5 tatlı kaşığı kadar karıştırarak  kullanıyorum ve diğer bi kullanım olarak da saç diplerine yağ ile masaj yaparak uygulayabiliyorsunuz dediğim gibi ayrı bi maske beni saç konusunda yoruyor bu yüzden ben denemedim ikinci uygulamayı deneyen tanıdıklarımda var olumsuz düşünceye sahip değiller .


GELELİM  NE İŞE YARADIĞINA  :) :) :)
 saçları hızlı uzatıyor  saçını kestirip hoşuna gitmeyen  arkadaşlarıma tavsiye ediyorum :D benim saçlarım normal uzunlukta ama arkadaşlarım çok uzun olduğunu söylüyor kestiriyorum bu mu kestirmiş halin diyorlar şimdilik ben uzun saçı seviyorum :)





oldukça gür ve parlak olmasını sağlıyor benim yanımda deneyen herkeste aynı souçları veriyor umarım sizlerde deneyince aynı sonucu verir :)  Küçük bi şişe aslında 2-3 kullanımlık olabilir ..
 Ama bizim evde herkesin şampuanı ayrı olunca bi şişe ne yazık ki yetmiyor :) kokusunu ağır bulanlar olabilir ama güzel saçlar için katlanılmaz değil :) fiyatıda  5 tl gibi uygun bi fiyat 

                                                  güzel sonuçlar almanızı diliyorum :)
                                                        Hoşçakalın.. :):):)

                                          yorumlarınızı bekliyorum .. :) 

2 yorum :

  1. kaşlara da sürebilir miyiz bu yağı canım bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  2. hiç bilmiyorum tatlım kaşlara denemedim belki kullananlar vardır bu konuda kesin bi bilgim yok ne yazık ki :S

    YanıtlaSil