5 Mayıs 2014 Pazartesi

**AMWAY BEAUTYCYCLE (toprak serisi ) ve 
ARTİSTRY  essentials anti blemish





      



Amvay alış verişim baya bi önceden yapılmıştı hatta kullandım bitti bile:) bu 3 .siparişimdi kendisi (4 lü )set olarak sipariş vermiştim 89 tl ye 
bir de sivilce kurutucu sipariş vermiştim ek olarak Artistry'nin kremi 53 tl gibi bir fiyat. eksiksiz bi şekilde geldi kullandım bitti  sizlere görüşlerimi aktarmak istedim :)

toprak serisi onarıcı ve dengeleyici seri olarak karma cildim için getirttim ve de cildime gayet güzel geldi . Fazla yağı emiyor kurutmadan da dengeliyen bir seri kendisi .
içerisinde ;
onarıcı ve dengeleyici temizleyici -150 ml

onarıcı ve dengeleyici tonik -200 ml

onarıcı ve dengeleyici gündüz losyonu-50 ml

onarıcı ve dengeleyici gece için nemlendirici jel-50 ml
bulunuyor fiyat olarak da uygun :)

kargo paketimden çıkanlar ..


ARTISTRY essentials-30 ml   vaad ettikleri : Cilt Lekelerine
 Karşı Etkili Jel 

 cildi durulayan, cildi zenginleştiren bir bakım ürünü 

olarak

 lekelerin giderilmesine ve önlenmesine yardım ederken 

cildi yatıştırır ve rahatlatır. Hedefe yönelik bu bakım

 lekelerle nokta savaşı yapar ve sivilcelerin cilt yüzeyine 

çıkmasını önler. 

bendeki etkisi çıkan sivilcenin üzerine koyduğumda 

gerçekten sivilceyi tedavi edici oldu deri altı olan 

çıkmadan iyileştiriyordu :) lekelerde ki etkisi çok aşırı 

olmayan lekelere evet faydası oldu ama aşırı lekelere 

faydası olacak kadar güçlü mü bilmiyorum .s fakat bana 

dayanmadı çok çabuk bitti. birdaha sipariş verirmiyim 

aslında evet ama çabuk bitmesi düşündürüyor başka 

kullanıcılara baya bir yetiyormuş ben bol bol kullanmayı 

seviyorum belkide  ondan erken bitti :D erken bitince 

aynısını sipariş vermedim başka bi sivilce kremi 

denemek istedim  şimdilik sivilcelerim olduğunda yeni 

ürünümü deniyorum artık hangisi daha iyi olursa onun 

siparişini verecem sivilce jelinde :)


onarıcı ve denegeleyici gece losyonu:


Sabaha dengelenmiş bir ciltle uyanın

Antioksidan E Vitaminli bu hafif, serinletici, zaman salınımlı nemlendirici serbest radikallerle savaşa yardımcı olurken, B Vitamini siz uyurken cildi yumuşatır. Cildi ölü hücrelerden arındıran elementler Glükosamin, Deniz Bitkiselleri ve Maya Özütü cildin nemlenmesine ve arınmasına yardım eder.
içindekiler:
  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi içerir
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir, Çinko.
  • Serinletici, hafif, zaman salınımlı nemlendirici
  • E Vitamini serbest radikallerle savaşa yardımcı olurken
  • B Vitamini cildin yumuşatılmasına yardım eder.
  • Cildi ölü hücrelerden arındıran elementler Glükosamin, Deniz Bitkiselleri ve Maya Özütü cildin nemlendirilmesine ve arındırılmasına yardım eder.

benim görüşüm gerçekten sabah uyandığımda cildimde 

değişiklik oluyor derim soyuluyor gibi oluyor galiba ölü 

hücreleri döküyor ama cildimde her hangi bir sorun 

oluşturmuyo :D ama benim favorim gündüz 

losyonu..


                                       


onarıcı denegeleyici gündüz losyonu:SPF 15 UVB/UVA   bulunduruyor içerisinde cildin çevresel hasara karşı korunmasına yardım eder ve cildi kontrol altında tutar. Hyaluronate, E Vitamini, Yeşil Çay ve Biberiye yağsız nemlendirme sağlar ve cildin parlamadan kalmasına yardım eder. 
içerisinde:
  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi.
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir, Çinko.
  • Hyaluronate, E Vitamini ve Biberiye cildin yağ içermeden nemlenmesine yardım eder
  • Yeşil Çay
benim görüşüme bakarsak:

gerçekten ço..ok severek kullandığım bir nemlendirici 

kendisinden vazgeçemiyorum . cildimi yağlandırmadan 

nemlendiriyor sivilcelenme tahriş gibi sorunlar 

yaratmadığı için vazgeçemiyorum kendisinden 



onarıcı ve dengeleyici tonik :
vaad ettikleri,

Cilt parlamasının önlenmesine yardım eder

Bu yağ kontrollü tonik, içerdiği cildi ölü hücrelerden arındırıcı elementlerle tıkanmış gözeneklerin temizlenmesine yardım ederek daha az görünür olmalarını sağlar. Salisilik asit, sarı papatya ve yeşil çay cildin arındırılmasına ve durulaştırılmasına yardım ederek cildin daha pürüzsüz ve mat görünmesini sağlar.
benim görüşüm:
tonik cildimi sıkılaştırıyor diri olduğunu hissettiriyor 
yağlardan ve kalıntı kirden arındırıyo durulaştırıyor 
her gün sabah akşam kullanıyorum çok da memnun 
kaldım kendisinden :)



onarıcı ve dengeleyici temizleyici 
içindekiler:

  • Özgün MICROQUAD™ Kompleksi içerir
  • Özel işlem görmüş mineraller - Magnezyum, Bakır, Demir.
  • Yağ kontrol edici bileşenler Çinko PCA, Güvercin Ağacı ve Söğüt Ağacı Kabuğu.
  • Salatalık, çayır melikesi ve yeşil çay.
kendisi etkili bi jel gerçekten cildimi fazla yağlardan arındırıyor.magnezyum bakır, demir ,çinko gibi elementler cildimi gerçekten onarıyor bunu kullandığımda hissedebiliyorum :D yıkadıktan sonra cildime yapmış olduğum makyaj tam oturuyor çok doğal bir görünüm veriyor .
gerçekten memnun kaldığım bi temizleyici jel cildimde her hangi bi problem oluşmadı.

GENEL OLARAK: seri bana çok güzel geldi .kullandığımda çevremdekiler fazlasıyla cildimdeki farklılığı görüyor .daha iyisini bulana kadar vazgeçilmez cilt temizleyici serim 
cildim duru ve yağları dengeliyor 
NOT OLARAKDA SİZLERDE BİLİYORSUNUZDUR AMA ÇOK DİKKAT EDİN YİNEDE: bir ürün bi iki kişiye iyi geldi diye araştırmadan cildinize yarıyor mu yaramıyor mu cildinizi tanımadan   ve ürünü denemedenhiç birşey kullanmayın:)  

çok uzattım biliyorum ama okuyan herkese teşekkür ederim  yorumlarınız da benim için önemli dikkate alırsanız sevinirim :)

sizlerinde kullandığı güzel seriler varsa  bilmek isterim tabi :)

TEMİZ VE PIRIL PIRIL BİR CİLT DİLEĞİYLE 

HOŞÇAKALIN..


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder