4 Mayıs 2014 Pazar

PEELİNG ( DUŞ ) ELDİVENİ 

Merhabalar sizinle yine payşalacak bişeler buldum sohbeti açıldı bugün dedim bunu hemen paylaşmalıyım  :)ama saat baya ilerledi olsun ben yine de paylaşım :)
 belki sizlerde duymuşsunuzdur peeling eldivenlerini ..




beni peeling kullanmaktan kurtaran yardımcı beyaz eldivenim :) watsons' dan almıştım fiyatı konusuna gelecek olursak hatırlamıyorum ama uygun bir fiyatı vardı .


Kullanımı konusunda ben şu şekil uyguluyorum , sudocream kullandığım zamanlarda (öncesinde anlatmıştım sudocreami niçin kullandığımı , sivilceler ve ciltteki tahrişlerde)ardından banyo yapıyorsam banyo sırasında bu her gün değil tabi ki hafta da bir iki kere   hassas olmadığı dönemlerde çok nazik bi şekilde     cildimi tahriş etmeden    ovalıyorum
 (**cildimin  hassaslık durumu çok önemli sivilceli zamanlarda kullanmıyorum sizde denerseniz özen gösterin bu duruma **)
(cildimi tahriş etmeden)
ve arındırıcı peeling eldivenimle cildimde ki ölü hücreleri atmış bulunuyorum :) doğal peelingim benim :*)   her hangi bir peeling kullandığımda cildime iyi gelmeyebiliyor bu nedenle buda ek bi peeling benim için kullandığımda 
canlı ,nefes alan ,temizliği her halinden anlaşılan dokunduğumda yumuşacık ve de diri  bir cilde kavuşturuyor beni buda bana yetiyor:):):)




bu eldivenler sadece yüze uygulanmıyor tabi vücudunuza önem veriyorsanız duş esnasında vücudunuzu da ovabilirsiniz .


vücudunuza uygun olduğunu düşünüyorsanız denemenizde fayda var.
canlı ,temiz ve istediğiniz gibi bir cilt dileğiyle ..


HOŞÇAKALIN .. :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder